Världens Segaste Och Virrigaste Utan Att Ens Vara I Närheten Av Struktur








Seriöst!!

Hade typ världens BÄSTA helg!! Fetingfest på fredagen med skräck-tema. Var färre än jag trodde skulle komma som faktiskt kom men FAAN vilket drag det var. Tror jag trillade i säng vid... 5... halv 6? Hur som helst hade vi så hysteriskt jävla kul o jag har drömt om den festen de senaste nätterna. För er som undrar, bilder kommer.

Sen passade vi småkillarna o lillhunden hemma hos pappa hela lördagen ända till söndagen  o sen blev det fika med mina brudar på söndag eftermiddag <3 Myyyyyyys!!

Sen har jag ju liksom inte bloggat på typ en vecka... Det suger lite eftersom jag gillar att blogga men liksom har svårt att hitta tid. Men det ska det bli ändring på är planen... Hur i helvete det nu ska gå till... Jaja, den som lever får se.

Sen har jag kommit på att jag är så sjuuuuuukt trött på skolan. Jag vill ha sommar, värme(för det är det fan inte på riktigt än), fest o vänner runt mig hela tiden. O det får man ju inte när skolvardagen lunkar på. Det enda jag har för tillfället är dåligt samvete. Kul? Nej. Så nu vill jag skriva den där dryga hemtentan o sen vara klar. Punkt!!

Mer då? Vi håller på att planera vår Italienresa för året. Jag, Lole o ett par-tre polare till ska dit. Jag o Lole är där i 2 veckor, de andra i typ 1-1,5 vecka. Semesteeeeeeeer!! Längtar så hjärtat skriker efter landet i mina drömmar, mitt andra hem.

Jaja, nog med drömmar. Tillbaka till verkligheten. Ett snabbt hopp i duschen, lite plugg o sen stallet hela kvällen. Livet kunde vara sämre. Jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0