Sun, Light And A Big Dose Of My Old Friend Study.




Ja. Här sitter jag och töntar mig inomhus med solglasögon på. Nej, töntigt är det då alls inte!! För det första är glajjorna bland de coolaste jag har. Det är typ Lady Gaga möter 80-talet möter Awesome. Så det faktum att jag har glajjor på mig är därmed inte töntigt. För det andra sitter jag och pluggar, just precis nu bloggar jag men jag är liksom pluggande, på min favvopluggplats i soffan och solen skiner in som en liten galning raaaaakt in i mina ögon. O då måste man faktiskt ha glajjor på sig för att kunna jobba ordentligt. Det är liksom att förena nytta med nöje att vara som jag är just nu.

Annars då... Jag är löjligt seg fortfarande. Det är nog för att jag inte varit utomhus på två dagar. Piiiiiiinsamt!! Men det ska jag ändra på. När jag orkar. Det är speciellt vid sånna här tillfällen jag saknar Charlie. Att ha hund är awesome när man egentligen borde gå ut men är för lat för att engagera sig, för man går hellre ut än, efter att ha hört desperata läten i en timme, torkar hundkiss. Men fram till att min lathet släpper eller att ngt så nice händer att jag inte kan undvika att sluta vara lat, blir det pluggeripluggera här hemma.

Vad ska ni syssla med idag?

Pussar

Kommentarer
Postat av: S

Tack så mycket :) Jag vill verkligen göra den.. men är rädd för att det ska göra för ont..

2012-01-03 @ 16:42:38
URL: http://saaandralundgren.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0