Trött Men Lycklig



Ååååååh! Har precis kommit hem från stallet. O herre gud vad bra det gick :) Fina lilla Daisy o jag seglade fram. Visst fick jag jobba lite, hon är ju en dam med integritet, men till och från jobbade vi verkligen åt samma håll. O jag fick veta en hemlis från min underbara ridlärare; jag ska få sitta på henne på tävlingen på söndag!! Så himla glad jag blev. Det känns sååååå bra!! O snacka nice genrep jag fick idag :)

Annars då. Hjälpte till på grundkursen som vanligt. Det är så himla mysigt att lära de små att rida. Men idag var hästarna riktigt vårrusiga. Drog genom ridhuset med alla barn av ingen anledning alls. 6 busiga ponnyer, två avramlingar o en hjärtinfarkt senare kunde vi dock gå in i stallet med tjejer som hade kvar lite självförtroende. Tack o lov!!

Vad händer imorgon då? Lööööööön!! Jaaaaaaa!! O plugg... Inte fullt så "Jaaaaaaa!!". O tentaångest... O tentasnacksinhandlande. O planering för Valborg i form av dryckesinköp. Jaja, det blir nog en ganska bra dag ändå imorgon. Nu ska jag sussa, måste ju orka morgondagen också ;)

Pussar o god natt på fina er <3

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0