Liten Lista Såhär På Kvällskvisten

Idag är det… Måndag vilket är starten på en ny speckad vecka.
Idag tycker jag om… Att jag orkade så mycket på gymmet.
Idag har jag… Varit lite tantig, men inte så att det stör.
Idag borde jag… Ha torkar golven igen.
Idag tycker jag…  Att rören i huset kan mirakulöst fixa sig av sig själva.

Förra veckan med ett ord: Skum.
Veckans bästa: Att den är fullbokad.
Veckans värsta: Vädret.
Dagens värsta känsla… Att jag nog inte kommer kunna somna när jag borde.
Dagens bästa händelse… Att jag pratat med min första rörmokare om rören.
Dagens hiss... Att jag kom hem till ett nystädat hem :)
Dagens diss… Att jag knappt vågar duscha...

Idag är jag nöjd med… Att jag gymmade.
Idag är jag missnöjd med… Att jag inte har plockat ihop kläder som jag tänkt.
Idag saknar jag… Att ha Joel hos mig.
Idag avskyr jag… Att jag är en dag närmare hemtentaskrivandet.
Idag älskar jag… Min Joel, mina familjer, mina vänner, mina kissemissar och mitt liv i stort.
Just nu ska jag… Käka lite o titta på lite web-tv :)


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0