Ny Vecka!! Woohooo!!

Som det flesta vet så är det måndag idag. Hello Captain Obvious!! Men, det innebär ju en ny vecka. O varje ny vecka för med sig nya saker. Nya saker jag vill dela med mig av :)

Idag har det bara varit slappande hela dagen. Sitter o kollar på CSI Miami med Älsklingens laptop i knät. Men ibland behövs det också. Imorgon är det tokjobbande mellan 10 o 21. Sen ska jag hem o krama på lilla mamma som åker till Turkiet supertidigt på onsdag morgon. Onsdag är det också jobb mellan 10 o 21. Money's incomming ;) På torsdag är det kort arbetsdag o sen blir det till att flänga runt o införskaffa det jag behöver inför fredag och lördag. Fredag är också kort arbetsdag o sen ska jag o Älsklingen fira en för tidig förlovningsdag. Den 4/8 har vi varit förlovade i 2 år men det är saker som händer då + jobb så det blir liksom inte tid så vi tar det när båda kan :) Lördag är jag ledig. Supernice!! Då blir det Hippiefest hemma hos mig. Lite lagom med folk, lite lagom med dricka, slappa kläder och supermysig stämning. Är superpepp :) Söndag är ledig o bara fylld med massa chill. O städning. Mest troligt massa städning också :P Men det är väl halva grejen å andra sidan.




Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0