I'm Back Bitches!! I'm So Fucking Back!!

Jag höll ju på och bloggade för en tid sen. Det vet inte de flesta om. För jag ville pröva mig runt lite själv och se om det här var ngt för mig. Och det var det. Men sen dog allt lite. Ledsnade och tog en lååååång paus. Men nu känner jag att det vore kul att ta upp det igen eftersom det är ganska nice att skriva av sig till och från. Och dessutom har jag insett att det liv jag lever och den inställningen jag har kan inspirera och hjälpa andra med samma eller andra handikapp. Så då får allt ytterligare en mening.
Så här är jag nu. Tillbaka. Gladare och starkare än någonsin. Och redo att ta internet med storm.
Puss på er cuties!!

Kommentarer
Postat av: Anders Pedersen

Hey Nea!

Faen va kul du e, och så my rosa! sacknar stockholm och era alla!

om du en gong snart vil fyll prata med vin och skype igjen, får du poka ! var ass grymt :P hehe

men du får komma ordentlig igång igjen med bloggen igjen, så talas vi :D <3

2011-07-11 @ 21:21:06
Postat av: Marlene

Åh vad jag kommer följa din blogg! Du är och förblir vår idol! Nila har blivit stor och fått knubbiga lår och kan skratta högt och gurgligt:) Kram på dig! /Marlene o Nila

2011-07-11 @ 23:00:04

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0