Vet Ni Vad Jag Ska Göra?

Jag ska ta med Lillasyster o se på genrepet för Melodifestivalfinalen.
Hur nice låter inte det?

Fick biljetterna av Älsklingens föräldrar i 20årspresent.
De är så himla söta.

Så jag valde att ta med mig Lillasyster som självklart blev superglad när jag frågade.
"Men det är väl bättre att se den riktiga finalen?" Kanske ni säger då.
Nej, det är det inte.
För då måste allt bli perfekt o det ska vara så himla seriöst.
På genrepet så är artisterna mycket flamsigare, spexigare o verkar ha roligare.

Längtar!

Kommentarer
Postat av: E M M A

hha okej :) vad gör du :D

2010-03-05 @ 14:06:23
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0