Ja, Jag Är 3 År Gammal

Sitter o har myskväll efter att ha kommit hem från IKEA.

Jag drog med mig Nicklas också, så jag slapp åka ensam :)
Vi käkade köttbullar o handlade fina o onödiga saker.
Precis som det ska vara.

Nicklas ♥

Klassiska IKEA-köttbullar!

Jag med mina 2 gosedjurshundar som jag köpte.
Ja, jag är 3 år gammal.
Men med mycket mer pengar o befogenheter.

O nu på kvällen så fixade jag fredagsmys till Älskling o mig.
Nachochips, gurkstavar, het salsa, guckamole (vet att det inte heter så men vi har kallat det guckamole hos min pappa sen jag var liten så för mig heter det guckamole) och tacodip.


En lyckad fredag trots starten.

O imorgon ska jag till stallet.
Längtar ♥

Puss på er o sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag tackar dig så mycket att du drog med mig dit, jag behövde det verkligen! Och du är så himla sööt! tack!

2010-01-17 @ 22:27:45
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0