I'm A Killer Queen

Det är bara torsdag och jag är så toktaggad inför festen vi ska ha på lördag!

Imorgon ska jag till Sthlm för att inhandla en peruk.
Här i Uppsala finns typ 3 affärer med maskeradoutfits överhuvudtaget och de är inte sådär jättebra på perukfronten.
Så jag klickade runt på nätet och hittade Smink&Perukmakar'n som säljer peruker i alla möjliga längder och färger för 199 kr styck.
Ska du ha så fina peruker på ngt annat ställe så får du betala åtminstone 400 kronor.
Så lätt att jag ska dit!

Sen blir det en tripp till Myrorna.
Ska hitta en mockaväst med fransar är planen.
Men vi får se hur det går.

Vad ska ni göra i helgen?
Ngt kul planerat?

Puss 



Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0