Good Morning Baltimore!

OMG!!
'Cause the world keeps spinnin' round and round
And my heart's keepin' time to the speed of the sound!

Låt mig få presentera er för:

Den var helt fantastisk!
Fantastiska skådespelare, fantastisk musik och fantastisk dans.
O fantastisk många snyggingar ;)
Att sitta på första raden är helt klart något extra.

En musikal om att en person kan göra skillnad och att inget är omöjligt.
Och att allt blir lite bättre med en rejäl dusch hårspray ;)

För er som inte sett den.
Gör det.
Ni kommer inte ångra er!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Har du sett musikalen?



Jo men de får jag ta och göra! Men jo det gick bra, jag saknar henne jättemycket!

2010-02-19 @ 14:48:26
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0