Att Plugga På SnobbJB

Jag har precis kommit till SnobbJB (SnobbJuridiskaBiblioteket).
Har haft seminarium och ska fortsätta pluggandet här.

Vad som krävs för att, som litet punkinspirerat fjolltroll, klara sig på Stora Stygga Snobbiga JB:

1. En rosa termos med äppel/kanel-te
Ja, det är viktigt att den är rosa. Fråga inte. Acceptera bara.

2. Massa tjocka böcker som bara den som är insatt (dvs. du) förstår.
Då verkar du smart även om du mot all förmodan inte skulle vara det.

3. En bra plats i läsesalen.
Se till att hamna vid väggen och längst ut på raden.
Då behöver du inte tränga dig förbi en massa folk när du ska hämta dina otroligt krångliga böcker och du slipper stirra in i någons panna så fort du tittar upp. Eller ännu värre, inse att personen mitt emot dig tjuvkikar ner i din uringning.

4. En lätt psykisk störning.
Annars kan det vara svårt att stå ut ;)

Och kan ni tänka er?
Jag lyckades pricka in alla punkter!
Weeeiii för mig :)

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Yeay den rosa termosen :)

2010-02-09 @ 20:44:10
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0