Ååååååh!

Nej, jag har inte kommit iväg än.
Dåliga mig.
Men sak samma.

Insåg att jag kunde lägga över massa bilder från mobilen till datorn.
Ja, rent elektronikmässigt lever jag på stenåldern.
Har ju upptäckt den ädla konsten att mobilblogga o då kan man ju inte ha 3 miljoner (typ så många) gamla bilder liggande i telefonen så man inte kan ta nya.

Men hittade den här bilden.


Från Prideparaden i somras.
På tröjan, för er som inte ser, står det "För man blir faktiskt bara kär (o på baksidan) o andra ska skita i vem det är!"
Grynet-citat för er som aldrig har varit rosa punkprinsessor.
Guuuud, vad kul vi hade.
Saknar 

Kommentarer
Postat av: Nicklas

vi hade ett awesome pride

2010-04-09 @ 16:48:37
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0