Saker man hatar på morgonen

I) När det är kallt i rummet men varmt i sängen
II) När jag måste gå upp fast det är mörkt ute och Älskling får ligga kvar i sängen. Då hatar jag honom.
III) Att duschdraperiet kladdar fast på kroppen när man duschar. Varm Nea + kallt draperi = *gör en hiskeligt ful min*
IV) När man tar schampo i handen och lyckas sätta handen i vattnet så schampot försvinner. O då får man ta nytt...
V) Det finns inte den frukosten man är sugen på.
VI) Det finns ingen frukost alls. Typ imorse. Varför ska det alltid bli en överraskning att det inte finns frukost på morgonen när man redan konstaterade det kvällen innan.
VII) Att klädutbudet är begränsat. Ibland till det näst intill obefintliga.
VIII) Att Älskling ligger kvar i mysiga sängen när jag måste vara uppe.
IX) Att saker som man ska ha med sig inte ligger där de borde och att man för sitt liv inte kan förstå varför man inte packade den där jävla skolväskan kvällen innan.
X) Att man aldrig kan gå upp i tid och får springa till bussen eller cykla tokfort.

Märks det att min morgon var underbar? :P

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0