Wiiiiiee!!

Hoppas ni har en god morgon alla söta <3
Min var väl inte helt underbar kanske. Stressymptom o upp tidigt. Men men. Man kan ju inte få allt. Sitter äntligen på tåget nu iaf :)

Läste Metro innan jag tog upp datorn o blev så himla glad. Sveriges första öppet lesbiska biskop Eva Brunne vigdes igår till att ta över biskopsstaven i Stockholms stift. Fan vad underbart! Äntligen är vi på väg mot det där att alla ska vara lika mycket värda oberoende av kön, nationalitet och sexuell läggning som det kändes som vi hade glömt bort lite grann. Homoäktenskap o lesbiska biskopar <3 Vi är inget kristet land längre. Folk säger att homosexuella inte ska accepteras eftersom det står i bibeln. Men följer man den biten i bibeln får man fan följa resten också, vilket ingen gör för den är så gammeldags med helt sjuka regler och ideal. Borde inte det skvallra om hur sjukt det är att tycka illa om homosexualitet med hänvisning till bibeln?


Sak samma. Go Eva Brunne!! You rock!!

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0