Veckan Och Lite Annat Trams

Så, nu har jag peppat igång mig igen (duktig idiot som inte kommer kunna sova inatt) och har varit sjukt effektiv senaste timmen. Har planerat veckan, fixat med kissemissarna och hängt blöta saker.

Appropå blöta saker. Avloppet i huset fungerar inte för tillfället. Det är björkrötter i hela avloppssystemet så man får inte spola ner ngt utom vatten och vara sjukt sparsam med hur mycket vatten som rinner ner. Så i lördags fuckade allt ur och mitt duschvatten fanns på hela tvättstugegolvet. Lucky me. Så just nu letar jag rörmokare som kan lägga nya rör utan björkrötter och hänger sånt som låg på golvet o blev blött under den tillfälliga översvämningen.

Vad händer i era veckor då? Min är töntigt fullspäckat, mest runt helgen. Just nu flurar jag ju rör och pluggar för på torsdag är det en 31 timmar lång hemtenta som är inplanerad. Panik och ångest!! Men det får lösa sig. Hoppas verkligen det gör det :P Sen på fredag (efter 31 timmar av hemtentaskrivande och inlämning i Uppsala) ska jag, pappa, småbröderna och eventuellt småkusinerna gå på Grönan. Det öppnar ju inte förrän den 28e men eftersom jag jobbar där är jag, o alla andra på Grönan med familjer, inbjudna till "genrep". Så blir förhoppningsvis massa åkande med mina älskade smågrabbar :) Efter det trillar jag (troligen trött som fan) iväg till egenproducerad tentapub med min kära vän Per på världens bästa Tunnan. Dricka lite mjöd o snacka skit kan få vem som helst att glömma den inlämnade hemtentadjäveln ;)

På lördagen ska jag... Lyckas ta mig upp ;) o sen bär det av för att fira lilla Farmors 76 årsdag. Kära, underbara farmor som alltid har funnits där. Så det ska bli jättekul ♥ Kvällen kommer med största sannolikhet spenderas i horisontalt läge med taggande tankar om söndagen.

På söndag är det dags för tävling!! Förra gången, 15 april, gick det så jävla bra (dåliga poäng men MAGISK ritt) så jag är taggad till max!! Efter det ska vi försöka oss på ett USS-möte och sen blir det att springa hem för att duscha o fixa mig eftersom jag, Joel och hans familj ska fira nästan-svärfars födelsedag på restaurang Grill.

Så, sjukt hektisk, men på alla sätt awesome, vecka. O på måndag är det Valborg också... Massa mer att planera inför det ;)


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0