Sista Helgen I Italien...

... För den här gången!!

Mitt Italien-äventyr börjar lida mot sitt slut. Grymt mycket vemod!! Jag har haft en underbar höst där jag fått inblick i ett helt nytt språk. Träffat fantastiska människor. Sett platser jag aldrig hade sett tidigare. Gjort underbara saker som kommer finnas med mig för alltid. Det har också varit en vilans höst. Visst, jag har distanspluggat o så. Men det var en välbehövlig paus från juridiken. O livet i allmänhet.

På tisdag är jag som sagt tillbaka i Sverige igen!! Mer rosa o mer glittrig än någonsin!! Har massvis med energi känner jag. Som att jag åkte iväg som en less tröttis o kommer tillbaka med massa nya idéer, ny energi o massa sprallighet!! Med uppladdade batterier skulle man kunna säga. Jag ser fram emot vintern. Julen. O våren. Ser fram emot ett liv med härliga vänner. Engagerande plugg. Underbara älsklingen. Stallet. Ett hus som ska fixas o hållas efter.

Tack vare den här resan är mitt liv på topp o jag är redo att möta världen igen. Som en F1-bil efter ett pit stop. Så ta skydd!! För snart är jag hemma igen!!

Kärlek på er!! <3


Kommentarer
Postat av: Maria

kul att det varit så bra i Italien :D

2011-11-26 @ 16:36:48
URL: http://wjfd.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0