Pluggeliplugg I En Glittrig Värld

Okej. Idag har jag pluggelipluggat. Ligger före med uppgifterna. Sweet. Men det är för att jag vill ha så många dagar på mig att fixa huset som möjligt, och då måste man ligga före med skolan. *klapp på huvudet*

Sen har jag lekt med glitter. Glitter är sånt som gör livet lite mer discokuleaktigt och som får vardagen att kännas lite mer glamourös :) När jag var i Como köpte jag två glitterlack. Ett med glitter i alla möjliga färger o ett silverglittrigt. Så himla fina!!






Det syns skitdåligt, men lacket på bilden är det med massa färger på glittret. Det är som en karneval, ett regn av änglars tårar och ett fantastiskt barnkalas på samma gång. På bilden har jag målat svarta Lady Gaga-tippar och öst på med glitter ovanpå :) På bilden under här är det bara glitter. Det är ett glitterlack med pytteglitter från Kiko först. Sen det silverglittriga lacket jag köpte i Como o sen det med massa färger längst ut :) Glitterkavalkad med andra ord!!



Vad har ni pysslat med idag? :)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0