Jag-Ska-Måla-Hela-Världen-Lilla-Mamma-Inlägg

Ja, ni gissade rätt. Idag handlar det om smink. Här i Italien finns ett sminkmärke som heter KIKO. Supernice produkter till bra priser i superflådiga affärer. Åker ni till Italien och är intresserad av smink - Ta en sväng förbi KIKO :)

Idag, eftersom jag snart åker till Sverige, frossade jag lite. De har nästan alltid specialpris på ngn typ av smink. Sist var det maskaror. Idag var det läpp-relaterat. Jag kom därifrån med två glans, ett läppstift o ett plumping-läppglans :) Vill ni se?



Läppstiftet. "Lipstick, Rouge À Lèvres". En mörk, röd färg.
Färg nummer 22 (kommer inte ihåg vad den hette).



Plumping-läppglanset. "Extra Volume Lipgloss, Brilliant À Lèvres".
Färg nummer 21 - Fuchsia.
Ett stort läppglans som kommer räcka länge. Dessutom ska den plumpa läpparna.
Jag har på mig den nu. Få se hur det blir med plumpingen.



Vanligt läppglans. "Supergloss. Brilliant À Lèvres".
Färg nummer 107 - Viola Glitter.




Vanligt läppglans. "Supergloss. Brilliant À Lèvres".
Färg nummer 112 - Rosa Del Deserto Perlato.


Läppstiftet kostade 2,50euro, alltså ungefär 25 kr.
Läppglansen gick på 3euro var, ca 30 k styck med andra ord.
När det är såhär billigt kan man inte mindre än unna sig, så det så :)

Jag försökte ta en såndär flashig bild där man målar de på typ handen för o visa färgen.
Jag failade totalt.
Men lägger upp bilden ändå. För man är ju inte den som är den.
Dock ska jag försöka lägga upp bilder när jag har grejerna på med jämna mellanrum också. Så färgerna får visa sig i sitt rätta element.


Från vänster: Läppstiftet utan namn. Viola Glitter. Fuchsia. Rosa Del Deserto Perlato.
Min hand ser sjukt läskig ut på den här bilden... Men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0