Helgen I Milano - Lördagen

Nu är jag äntligen klar med plugget, så nu finns det tid att prata om Milano :)

Lördag morgon käkade vi frulle hos Angelica som vanligt, ngn som är förvånad? ;) Sen vi typ lunchtid, när Sara var klar med sina naglar, styrde vi mot Vincenzos place. Han bor en bit utanför Milano o tyckte det vore sjukt nice att ha oss på besök över helgen. När vi väl var framme käkade vi lunch, sjukt välbehövligt, o sen direkt iväg till Como, en liten stad bredvid Como-sjön. Så himla söööööt!! Vi idkade lite shopping (pengaslösanerverna hoppade) o tittade på Signore Volts monument.


Angelica o Luca


Sara o Vincenzo

Jag o Sara

Jag som säger "hej" till Sverige

Jag framför domkyrkan (som ligger en bra bit längre bort ;))

Senare på kvällen bar det av på italiensk gayklubb!! Dessvärre har jag inga bilder därifrån... Men hoppas Vincenzo lägger upp på fb så ni får se ;)
Men, ni ska få soundtracket till kvällen!!





Min internet-uppkoppling suger för tillfället... Så söndagens äventyr o bilder får ni imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0