Dimma!!

Omg, den italienska dimman är grym. Inte "Shit vad grym du är som lyckades öppna burken med tomatsås som var omöjlig att få upp"-grym utan "Kato är en grym fan!!"-grym (för er som inte sett "Mio min Mio" hänvisar jag till google för att ni ska fatta förklaringen). Den är supertjock. O slår till på ingen tid alls. Ikväll o inatt har den tydligen inte varit så farlig (enligt italienarna själva) eftersom man ser 20 meter framför sig, utan den kan vara så brutal att man inte ser ett skit. Så vad har jag då gjort ikväll som matchar dimman? Jo, jag har tittat på Sleepy Hollow :) Jag älskar den filmen o vädret bara skrek efter en huvudlös ryttare ;)

Vad har söta ni pysslat med ikväll?


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0