Myggbett, Fiskplåster Och Sommartankar

Hej på er ♥
Är ledig idag. Leeedig. Så idag ska användas till att bara ta det lugnt hemma. Jag gör inte det så ofta. Är mer en sån som flänger överallt hela tiden. Men ibland, vid vissa speciella tillfällen, är det skönt att bara vara hemma. Så idag ska jag ligga i soffan, surfa, titta på film och plugga italienska. Sweet :)
Idag är det den 18e juli. Juli!! Fattar ni vad fort sommaren har gått hittills? Vad har man hunnit göra? Inte alls så mycket som man skulle vilja. Just såhär i mitten, när man kommit precis halvvägs är det så lätt att få lite ångest. Ångest över sånt man skulle vilja göra, sånt man borde gjort, sånt man är rädd att inte hinna göra.

Men sen finns det sådana här dagar. När det är mulet ute, när man träffat massa folk, åkt runt, gjort grejer de senaste dagarna. När lillkissen ligger och snarkar och dregglar i soffan, det är hästsport på tv och man precis plåstrat om myggbetten med plåster med fiskar på. Då är ångesten som bortblåst och sommaren känns oändlig. Och det är då som sommaren är som allra bäst.
Så ta tillvara på sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0