Neas Julklappstips 1 December

Nu är jag hemma!! Jag älskar Italien, men det är skönt att vara hemma igen. Väldigt tudelad Nea där. Men så är det.
Nu kanske ni undrar vad jag pillar med för tillfället... Det kommer en mobilblogg om det senare idag, så ni får ge er till tåls ;)
Det som det här inlägget ska handla om är:
Dagens julklappstips är för den med lite större plånka. Ledsen, men sånt måste ju finnas också.
Så därför tänkte jag idag tipsa om:
UPPLEVELSEPRESENTER!!
Det är en kul grej, det finns ngt för alla och det blir ngt man kan prata om länge.
Det finns flera olika företag som säljer upplevelsepresenter, så googla bara så hittar du :)
Dessutom kan det vara bra att kika på nätet efter recentioner så att ni inte blir besvikna.

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0