Liten Dipp, Men Nu Är Jag Tillbaka

Sjukt hektisk vecka. Kanske inte fysiskt hektisk, har ju inte gjort ngt speciellt förutom att racea hemtenta, men absolut psykiskt. Men nu har saker o ting löst sig o jag är back on track. O hemtentan är btw inlämnad :)

Just nu sitter jag i väntrummet på vårdcentralen i Tyresö. Ska försöka få läkarna att trycka i mig lite medicin så urinvägsinfektionen jag dragit på mig kan få försvinna. Väntrum på vårdcentraler är ett konstigt fenomen. När jag kommer hit har jag urinvägsinfektion, när jag åker härifrån har jag personen bredvids hosta, gubben i hörnets halsfluss o den lilla tjejens örininflammation. Är man sjuk drar man ju åt sig sjukdomar o att då sätta alla sjuka i samma rum verkar ju vara en halvbra idé. Eller?

Aja, snart är jag förhoppningsvis klar här o sen ska jag förbi centrum en sväng. Efter det blir det hem o käka lunch, iväg till stallet o kolla när Sara rider o sen hem till pappa för att fira lillebror. Jag tycker om när det händer saker :)


Kommentarer
Postat av: sandra FOTOBLOGG

fin blogg! :)

2011-12-09 @ 16:19:03
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0