I'm Back!!

Hej sweeties!!

Det där med tumblr var inte min grej. Krångligt att använda o fick inte in det på min ipponen heller. Så nu är jag här igen!! Känns sjukt bra faktiskt. Har saknat ett ställe där jag kan dela mina tankar o känslor. O det i stridens hetta.

Just nu sitter jag o pillar lite design, letar inspiration till mig själv o mitt liv o taggar inför stallet ikväll. Ska hjälpa till på nybörjarlektion med en av mina favoritridlärare som vickar idag o sen ska jag dessutom rida två gånger(!) ikväll. Stallet och hästar är som en drog för mig; jag måste ha det för att må bra, jag kan prata om det i timmar, jag kan vara där i timmar och mår skit när jag inte kan få det. O så ska jag pussa på lillhästen också. Min fina, fantastiska Gabón

Så, nu är jag tillbaka och hoppas att ni som följt mig tidigare vill fortsätta följa mig, och att ni som precis hittat hit får en vän i bloggdjungeln :)



Puss på er snuttisar

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0