Vissa Saker Har Man Fått Helt Om Bakfoten...

Konstigt kvällsinlägg på ingång eftersom jag kom att tänka på en sak. Ni vet att man ibland ser saker på typ film, eller hos ngn annan, eller på bild,  o så tänker man "Fan vad nice det där skulle vara!!"? Jag har alltid tyckt att en vadderad toasits vore en sån grej. Fatta mys att komma upp en kall decembermorgon o morgonkissa med rumpan mot en vadderad rosa toaring. Sååå cozy.

Men sen nu i helgen, när vi var hos Vincenzo, så gick den glasbubbland lite i kras. För där stod den, en toalett med vadderat toalettsits!! O jag tänkte att "Herregud, den ska vi prova!!". Men fy i helvete vilken prestationsångest jag fick så fort jag satte mig!! I vanliga fall så spelar det ju liksom ingen roll om kisstrålen inte går rakt, nu ska vi inte vara äckliga men ni tjejer fattar vad jag menar när jag säger att man liksom inte kissar spikrakt ner i toan, men nu fick jag världens tvångstankar om att jag skulle kissa massa utanför o under ringen o grejer. Så jag kallsvettades varje gång jag var tvungen att gå på toa!! OMG!! Aldrig vadderad toasits i mitt hem, det är en sak som är säker!!

Vad tycker ni om vadderade toasitsar?


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0