Skoleliskola



Okej. Har suttit och försökt skriva min del av grupparbetet. Det går typ bra. Wiiiee för mig. Jag är nog inte helt dum i huvudet ändå ;)

O sen fick vi tillbaka tentan idag. Eller nu på kvällen. O jag vet inte alls hur det har gått. För lägger man upp sånt på en sida, läs: skolans sida, som inte pallar när typ fler än två är inne samtidigt så kommer ingen in. Feeeeett kul. Så jag, som varit lite sådär pirr-nervös hela dagen för tentaresultatet (drömde att det gick åt helvete o att jag grät samtidigt som Lole stod över mig o skrattade elakt), kan liksom inte riktigt fokusera... Men det kommer nog snart igång. Hoppas jag!!


Update: Det tog fetlång tid att få resultatet. Men jag satte ett B (läs: näst högsta betyget) o är sååååhääääääär glad :D

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0