Goooooooooooooodmorning Italia!!

Upp och hoppa!! Har suttit med grupparbetet som ska in idag i typ 3 timmar... Tjejen jag är i samma grupp som är en riktig slavdrivare ;) Nej, jag bara skojar. Men hon har lite andra "vaken-tider" än vad jag har :P

Sen pratar jag med Marlene på fb också, ni vet hon med lilla Nila som har lika snygga armar som jag om inte snyggare? Nila är tydligen jättestor nu. Sitter själv. O använder fötterna för att plocka upp leksaker. Lilla fina killen

Jag lärde känna Nila eftersom hans mamma Marlene hittade min blogg (läs: den här bloggen) efter att han fått diagnosen TAR. Genom bloggen hittade hon mig på fb o på den vägen är det. Sen träffades vi i våras och både Marlene o Martin ställde massa smarta frågor om hur det är att ha korta armar o saker man kan göra för att förenkla o jag peppade med allt jag hade :) Nu har vi bokat in en ny date till dagarna runt jul, ska bli supermys att träffa dem igen :)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0