Kaffe Och Tankar Om Just Nu



Snön vräker ner. Det är fem dagar före jul. Och jag sitter här och mår bra.
Faktiskt.
Ska snart sätta igång med plugg, har ju sånt att göra, men är trots det bara full av lugn och ro.

Vi, jag o Älsklingen, har ju flyttat in nu. I onsdags bar flyttlasset av till villan i Hanviken. Eller. Flyttlass och flyttlass. Det mesta finns ju här, men en soffa, två fåtöljer och en säng flyttade vi iaf. Tillsammans med massa kläder o annat smått och gott.
Det är så ruskigt fint här hemma nu. Det krävdes massvis för att få det fint men vi lyckades. Nu har vi bara lite gardiner att sätta upp och insidan av ett stort vitrinskåp och en tv-bänk att klä. Men sen ni.

På lördag är det julafton.
Det ska firas i Borås med släkten på mammas sida. Det ska bli mysigt att träffa alla igen. Äta god mat o prata juridik. Jag tror jag överlever ;)

På tisdag nästa vecka fyller jag år.
OMG!!
Det är fan snart ju!!
Hela hösten har jag flurat på min födelsedagsfest, eftersom jag älskar att ha födelsedagsfest, men det är inte förrän nu jag insett att det faktiskt börjar dra ihop sig.
"OMG!!" igen.
Vad ska jag sätta på mig?!
Finns det ngn som har en idé om vad en söt punkprinsessa kan hitta en passande klänning, hör av dig.

Det var väl typ det.
Nu är det plugg o viktiga samtal som gäller.
Till vi ses nästa gång: En liten jullåt som kan bättra på den redan befintliga julstämningen.




Puss på er

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0