Helgen I Paradiset

Söta, söta familjen.

Schlager och middag med mamma igår.
Helt underbart mysigt.
Länge sen det bara var hon och jag.

Schlagerchips och übertrevligt sällskap ♥



Sen idag bowlade jag med Pappa, hans fru och mina småsyskon.
Myspys.
Självklart förlorade jag. Jag är en fantastiskt dålig förlorare.
Men det var kul ändå.
Och då är det riktigt kul.

Lillasyster och Jag



Jag har kul. Även fast spelet går åt helvete ;)

Lillebror chillar i väntan på sin tur



Lillasyster i segerpose



Lilllillebror var också med. Kanske inte så bowlande. Men helt klart med.

Första gången man ser uv-ljus är speciell.




Pappas fru var självklart med. Hon hade en ungefär lika lyckad serie som jag hade ;)



Jag och Pappa


Hoppas er helg var super.
Det förtjänar ni ♥

Kommentarer
Postat av: nicklas

var köper du chipsen?

2010-02-08 @ 14:06:10
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0