Studentskiva Ikväll!!

Wiiiiiee!!
Studentskivor är bland de bästa festerna på jorden.
Och ikväll ska jag gå på en!

Så just nu pluggar jag.
Och taggar samtidigt.
Det skapar förvisso lite koncentrationssvårigheter men skulle jag inte tagga o plugga i kombination skulle jag bara tagga och då blir det ju inget plugg gjort.

Temat är som jag tidigare berättat "Barndomsminnen och Framtidsdrömmar".
Jag visste inte vad jag skulle göra av temat.
Men då sa "Lillebrors" mamma att "Nea pigg och glad!" sa allt.
Och det gör det!
När jag var liten pratade jag en massa.
Sa mitt första ord när jag var 8 månader och pratade rent som 1,5 åring.
Var till och med med i en studie om smarta barn.
*Skryter*

Tillbaka till citatet.
När jag var liten och man frågade mig hur det var, jag var pyttepytt då, så svarade jag "Nea pigg o glad!".
Var kommer min outtröttliga psykoenergi ifrån?
Var tror ni? ;)
Så funderar på att skriva det på ett linne och kombinera med paljettshortsen jag har.
Kan nog funka.
Temaenligt men ändå party...
Hur som helst ska jag visa hur man gör en så tröja och hur det blev senare när den är fixad och klar.

Så.
Tillbaka till taggandet.
Och plugget.

Puss sötnosar 

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0