Jag skämmer bort mig sjäääälv *retsam ton*

Wiiiie!!

Sitter o fixar med min föredragning som jag ska hålla imorgon.
Den handlar om ensam bestämmanderätt vid gemensam vårdnad. Familjejuridik alltså :P

Jag hann med o shoppa lite idag osså. Guuud vad jag skämmer bort mig själv ;)

En svart klänning från H&M som jag har kikat på ett tag eftersom den liknar en klänning jag haft i vitt tidigare.
Ska ha den imorgon så ni får se den då :)

Sen köpte jag ett diadem med en svart rosett på. Jag har aldrig ens kommit på tanken att ha sånt tidigare, jag har ju kort hår. Men det var så himla sött på så jag var helt enkelt bara tvungen o köpa det med.

O slutligen så blev det ett bokstavshalsband med ett J på för Älsklingens namn. Kommer göra sig fint med kedjan jag har förlovningsringen på när jag inte orkar eller vågar ha den på fingret.

Vad gör ni idag sötisar?

Kärlek på er ♥

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0