Akutjulklappstips!

Det är vissa julklappar som alltid hänger kvar till sist.
Alltid.
För mig brukar det vara min farmor.
Samma sak gäller i år.

Men då kom jag på det!
Hon älskar att få bilder på sina barnbarn.
Sånna som hon kan hänvisa till när hon inte kommer ihåg våra namn
eller skryta om för väninnorna.

Därför:
1. Klipp ihop bilder på dig eller dig o dina syskon.
2. Skriv ut. Antingen på fotopapper om du har gott om tid, annars på vanligt papper.
3. Panikköp en ram. Guld, glitter, rosa eller bara vanlig. Det spelar inte så stor roll. Ramen visar att du har tänkt.
4. Slå in.
Klart! O dessutom uppskattat :)


Min bild som jag klippte ihop blev såhär:

O imorgon ska vi fixa en ram.

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0