"ääääää''''''''''''''''¨huygtfr"

Lusse brukar väldigt sällan bry sig om sina sambos.
Speciellt inte på sommaren.
Då är vi mest ett bihang som ger honom mat de få gångerna han faktiskt kommer in.

Men såhär års är det helt annat ljud i skällan.
Då är vi helt underbara.
Och så otroooooligt intressanta.
Speciellt om vi står vid kylskåpet.

Så Lusse bestämde sig för att hjälpa till när jag sitter vid datorn.
Han utformade rubriken :)

Hur knasiga o kluriga kissarna kan vara o hur mycket jag än älskar att på med Älskling så längtar jag efter hårbollarna. Det är liksom lite ensamt utan dem...
Jag får passa på att peta på dem extra mycket nu i jul :)


Kärlek till mina små tissetissar ♥

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0