Omg, Vilken Sommar!!

Nu när sommaren är typ slut (det är faktiskt september o skolorna har börjat) så kan det vara tid att summera den.

Det känns som att jag hunnit med massor och ingenting. Jag har jobbat en hel massa. Många timmar i grönan-outfit. Men det har varit kul. Vissa dagar, när föräldrar skäller på en för att de inte får springa ut och in ur parken som de vill och när 5-kamparna fått i sig för mycket och ska bjuda ut en, då förstår man inte varför man gör det. Men de dagarna när barnen är glada med sockervadd i hela ansiktet, när föräldrarna ler och tackar för en trevlig dag och när solen skiner så är det ett av världens mysigaste jobb. Man träffar underbara människor från olika platser med olika syn på livet. Jag har hängt med folk från Småland, från Italien, från Singapor och Australien, för att bara nämna några, och det är fantastiskt vilka murar som raseras bara vid så korta möten. Jag har snackat med Erik Saade-fans, skvallrat med hårdrockare redo för Alice Cooper-konsert, sjungit allsång med Oskar Linnros-fantaster. Vissa, ytterst få, mornar hatar jag mitt jobb, alla andra gånger älskar jag det.

Vad har jag mer gjort?

- Hängt på uteserveringar


- Flurat med underbara vänner









- Myst med världens finaste, bästa, underbaraste fästman ♥




- Varit i Italien :)




Tack alla som har gjort min sommar super o fantastisk ♥


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0