Från Regnig Höst Till Soldränkt Sommar

Herregud!! Nu är jag äntligen här!! Italien. Kan ni tänka er? Lilla jag i stora Italien. Det pirrar i magen, svindlar för ögonen o trycker av lycka i bröstet. När jag kläckte idén med min mamma i vintras var mina första Italien-dagar så långt borta, det kändes som de aldrig skulle komma o som om jag hade all tid i världen, o nu är de här. Craaaaaazy!!

 

Dagens väder är... Vad brukar man kalla det? Strålande!! :) I förrgår satt jag i ett regnigt Sverige och idag ska jag ut o sola på gräsmattan i Italien. Aaaaahh!! Sry för att jag tjatar, men jag kan inte släppa att jag är här. Ska försöka producera lite mer... intelligenta... inlägg i fortsättningen, men just nu är det enda jag på något som helst sätt kan framkalla det här:

 


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0