Pictures Of An Italian Life - Halloween Edition

Bildbomd från när vi var på Gardaland :)
(Dock är jag inte riktigt nöjd med vistelsen. Det kommer ett inlägg med varför snart. Men det var väldigt snyggt där, det kan ingen ta ifrån dem.)


Jag o Sara


Runt om på området hade de zombie-dekorerat. Så där det i vanliga fall står söta saker o fina blommor kröp zombierna upp för att vara med på halloween-firandet ;)


Zombiekyrkogård


Mother Spider klädde hela westernstaden i spindelnät


Jag åkte hästkarusellen eftersom de "nya" reglerna om handikappade på Gardaland numera även inkluderar mig, och gör att alla de sakerna jag åkt tidigare är of limits. Stygga Gardaland!! Usch på er!!


Jag utpoppandes ur en kista ;)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0