Att Behöva Få Med Sig Mer Än Vad Som Troligtvis Får Plats...

Hum... På tisdag den 29e smäller det!! Jag landar åter på svensk mark, och Jante får än en gång förfasas över det glittriga o rosa som är jag. Men... Pratar med älsklingen på Skype. Om att packa... O om jag har testpackat. För er som undrar; det har jag inte!! Omg, living on the edge ;) Men seriöst borde jag faktiskt försöka provpacka... Skickade ju med älsklingen lite sommarkläder o så när han åkte hem... Men det har ju blivit lite shoppande liksom... Fuck!! Testpackning under helgen - Here we come!! Jag håller iaf på att tvätta som en tönt. Så att allt jag tar med mig hem är rent iaf. För sånt är ju nice :)


Vad tror ni? Är det här en hållbar idé? ;)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0