Äntligen Hemma!!

Hej söta ni

Hemma igen efter en på tok för lång dag :) Har handlat lite grejs inför imorgon när jag och Älsklingen firar 2årig förlovningsdag. Efter jobbet kommer han hit o vi ska äta middag o mysa loss. Jag gillar sånt. Göra fancy mat hemma. Äta. Mysa. Bara vara med, och se, varandra. Det behöver inte vara mer än så. För bara det är perfekt. Så jag har handlat mat så jag kan laga tvårätters och sen en liten present till Älsklingen :)

Sen passade jag på att handla lite inför lördagens hippiefest också. En t-shirt som jag ska måla ett stort peace-märke på blev det. För resten har jag. En lååååång kjol. Blommor till håret. Runda, rosa glajjor. O en filt att ha om axlarna när det blir kallt. Lovar att lägga upp bild på outfiten när jag tagit på mig den på lördag + att jag ska göra ett steg-för-steg-inlägg om tröjan :)


Dagens shopping:
Guns'n'Roses-t-shirt från H&M
Vit t-shirt från H&M
Blått och orange nagellack från Depend
Tuschpennor från BR (behövs när jag ska göra tröjan sen)
Present till Älsklingen (ska fota och lägga upp bild på den när han fått den)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0