Slutet Av Veckan Och Helgen

Hej sötisar ♥
Hoppas allt är bra med er :)
Nu är jag äntligen hemma från jobbet, har ätit och myst ner mig med datorn i soffan. Snacka fullt upp det var idag. Massa gäster. Det var en såndär dag när det är för kallt för att ligga på stranden men för fint för att vara inne, så alla gick på Grönan. Men, missförstå mig rätt, det är kul när det är fullt upp på jobbet, då känner jag att jag gör någon nytta. Och det är ju alltid bra :)
Tänkte uppdatera med vad som händer i Life of Nea resten av veckan. För det är ni ju extremt intresserade av, inte sant? ;)
Imorgon blir det jobb mellan 10 och 17, nice kort dag, och sen ska jag möta upp Gurra för presentinköp. Ska bli sååå mysigt att hänga med honom, det var ett tag sen det bara var han och jag. På fredag jobbas det mellan 17 o 23 så det blir en lugn dag. Sånt behövs också. Lördag jobbar jag ett töntkort pass på Grönan, mellan 17 och 21 o sen blir det födelsedagsfest för Sara o Issa!! Längtar :) O på söndag är jag leeeeedig, så det blir ett sjujävla festande på lördagen, o då är planen att mysa med Älsklingen. Sweet vecka, skulle mest troligt inte kunna bli bättre. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0