Om Mig

Dags att vara lite egocentrerad.

Det är ju ändå en nystart av bloggen så istället för att berätta om min, i stort, ganska ointressanta dag så kommer här en uppdatering om hur allt står till kring och runt mig för tillfället :)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Åt middag med mamma

Det sista du sa högt?
"Vad han ser trött ut..."

Vad har du druckit idag?
Vatten, lite vin och saft :)

Vad var det senaste du åt?
Pasta med tomatsås och frichadeller á la Gudfadern

Vad var det senaste du köpte?
En vit bh

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Myste med älsklingen och Sara. Inte samtidigt då, men båda gjorde mig glad.

Vad gjorde du klockan 8 i morse?
Sminkade mig

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Vad är det för väder hos dig just nu?
Regnigt o lite mulet

Godaste glass-smaken?
Citronsorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!!

Sover du tungt?
Enormt, kan sova fast någon släpper en bomb bredvid mig ;)

Drömmer du mycket?
Ja, både bra och konstiga drömmar

Mardrömmar?
Det händer

Vilket ämne är roligast i skolan?
Straffrätt, utan tvekan!!

Trivs du med ditt jobb?
Ja, på Grönan får jag betalt för att prata med folk

Favoritklädsel?
Shorts

Favoritlåt just nu?
Born this way

Vad ser du om du tittar åt höger?
En inramad "Pommac"-affisch

Vad gör dig glad just nu?
Soliga, lediga dagar

Vad ska du göra härnäst?
Fejsbooka lite och sen krypa ner i sängen o sussa :)

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Lite småsömnig men glad

Favoritgodis:
Surt godis i alla dess former

Kläder just nu:
Klänning

Musik just nu:
Min egen pepp-lista på Spotify

Hur många kuddar sover du med:
1

Spelar du nåt instrument:
Nix, men jag sjunger gärna :)

Morgon- eller nattmänniska:
Både och, så länge det inte är för tidigt eller för sent ;)
En lite mörk bild på mig idag :)



Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0