Helgen Som Gått

Hej sötnosar

Hoppas er helg varit lika nice som min. Födelsedagsfest för Älsklingens kusin Hanna i lördags. Vin, tjejsnack och god mat. Supermys :) Sen igår blev det en sväng till OnOff och deras konkursrea med Älskling och Sara. Köpte ett par supersöta SkullCandy-lurar för nästan inga pengar alls. Rosa såklart :) O sen fikade vi på Wayne's. Senare på kvällen drog jag, Älsklingen, Gurra o Gurras flickvän Jaana till Lejonbacken för middag o lite vin. Nice slut på helgen, tycker ni inte? :)


Älskling


SötSara



Sara o jag


Nya SkullCandy-lurarna


Middags-outfiten


Älsklingen o jag

Gurra o Jaana


Supernice middag :)


Lilla jag

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0