Fö'lsedag!!

Som jag konstaterade igår så fyller ju jag år snart *rynkar näsan, krullar tårna och får pirr i hela magen*. O jag efterlyste en klänning. Men vet ni vad? Surfade runt igår under en av mina små pauser o hittade den!! Tror jag iaf...

Har sett den tidigare, o blivit lite kär. Men sen glömt bort den. Så hittade jag den igår kväll igen då. O blev kär på nytt. Jag ska julklappshanda imorgon, o flurar på att faktiskt slå till och köpa den så att födelsedagsklänningsproblematiken är ur världen. Sen att jag hittat en awesome sminkning och nageldesign som skulle knäcka till klänningen, redan innan klänningen hittades, gör ju inte saken sämre på något sätt. Det kanske är ödet...

Såhär ser klänningen ut iaf:


Just den här kommer från kawaiidesign.se (klicka här för att komma dit) men den ska finnas i en liten suspekt affär på Drottninggatan också, om jag inte minns fel. O det hoppas jag inte att jag gör ;)

Så, vad tror ni om den? Rosa. Med zombie-enhörningar. O döskallar. Wiiiiiiiiiiiiee!! [övermänskligt hög ton på "iiiiiiiii"et]

Jaja, nu ska jag plugga vidare. The show must go on. Även om man hittat en söt klänning att oj:a och iiiiii:a sig över ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0