Omg Vilken Vecka!!

Är så lycklig!! Superfantastisk vecka med superfantastiska människor :)

Torsdagens schlagerkväll var väl... Sådär... Inte lika bra som de brukar vara. Förstår inte hur man kan misslyckas med en schlagerkväll men... Så var det. Men, vi hade sjukt kul ändå!! Som tur var.

På fredagen trillade jag, Paui o Lillasyster runt i Pridepark. Kikade på grejor och bara myste. Hittade världens finaste mjukisoverall från Ziperall. Blå med en regnbåge över!! Men, har man inte fetaste plånboken (studerande chey) så får man nöja sig med att drömma :P Senare på kvällen åkte jag och Älsklingen till Elin, en polares flickvän, för att fira hennes födelsedag. Det var inget våldsamt men sjukt mysigt. Vi käkade tårta, drack lite cider o bara snackade.

Idag har jag lekt prinsessa på Stockholms gator. PRIDEPARADEN!! Tonvis med kärlek. Stämning. Fest. Det var fantastiskt!! Dansade fram för all kärlek, obunden av heteronormen. Man behöver inte vara flata för att tycka det är ganska nice. Två människor som älskar varandra är vackert, värt att slåss för och förtjänar dans genom staden.

Tänker självklart bjuda på lite bilder från de senaste dagarnas eskapader :)
















Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0