Äntligen Tillbaka

Nu var det lääääänge sen jag satt vid tangenterna och berättade om vad jag har haft för mig. No good. Så här kommer en liten uppdate :)

Gick ju i paraden i lördags. Det var. Hur säger man? FANTASTISKT!! Att dansa genom stan till Lady Gagas "Born this way" under den mest kärleksfulla högtiden i Sverige var stort. Finns, som ni säkert såg, både filmklipp och bilder på olika hemsidor, och på en del av dem finns det bilder o filmklipp med mig :)

Så, nog om det ;) Mer om kommande planer!! På lördag är det pappa o hans fru Helenas 90årsfest (pappa fyller 50 o Helena 40, så de är bara 90 år gamla tillsammans ;)) och temat för festen är "B". Man ska alltså klä ut sig till ngt på bokstaven "b". Pappa ska vara Björn Borg, Helena Blondin, Lillasyster ska vara Brat, småbröderna Ben Ten och Älsklingen ska vara Bamse :) O så jag då, jag ska vara Bunny from the Playboy Mansion!! Jag o Helena åker in till stan imorgon för att fixa outfits o grejer. Det blir toknice!! Sen kommer det självklart upp bilder på utklädnaderna här på bloggisen :)

Imorgon kommer lilla mamma hem också!! Hon har varit i Turkiet i en vecka med en kompis men nu tycker jag och Lillasyster att det ska bli skönt att få hem henne ♥ Så det blir nice. Men först sovmorgon, en snabb dammsugning och shopping!!

Ses imorgon mina pretty things ♥


Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0