Upphittad: Pigg Flicka Med Avslappnat Sinne. Återfås Mot Beskrivning.

Ni kanske undrade var jag tog vägen igår?

Jag pluggade, städade (det är inte så svårt att byta dammsugarpåse som det kan verka), lagade mat o sen...
... somnade jag.

Det var totaldäckande kl 8!!
Hur man vet att man sovit liiiiite för lite den senaste veckan.

Så vaknade kl halv 10 imorse, helt utvilad och avslappnad.
Det är inte ofta man får göra det.

Har hunnit med att plugga lite o käka lunch o ikväll ska jag till Grönan (mitt sommarjobb två somrar i rad) för en återträff med alla söta jobbarkompisar o lite snack om sommarens jobb.
Så ska börja göra mig iordning snart.

Vad ska ni hitta på för kul idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Åh, vad bra :) jag är väldigt seg på att plugga. Det är tråkigt också! Jag är mycket seg på att göra mig i ordning. Men nu är min kille här - så måste åka. hej hopp! :D

2010-01-22 @ 14:13:18
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0