I Wanna Live In A Big And Beautiful House With My HoneyBunny ♥

Vilken helg!!
Vilken underbart bra helg!
Hur man orkar med veckorna:
Man lever som en prinsessa under helgen :)

Ridningen i lördags kunde inte gått bättre.
Hoppade Sorbits.
Vi flög som små änglar ♥

Söta lilla Sorbits ♥

O inflyttningsfesten igår.
Så himla mysigt att träffa alla.
När man har flyttat lite knasigt långt bort
(Uppsala är knasigt långt bort från Sthlm; Inte fysiskt långt, men mentalt helt åt helvete långt bort)
så uppskattar man att komma "hem" till alla vänner.

Staro har ju fått en lägenhet av sina föräldrar *host*curlingbarn*host*
så vi var där och invigde igår :)

Jag o Älskling ♥
Fråga mig inte vad jag tittar på :P

Glada festisar :)

Jag vill också ha en lägenhet.
Ett litet fint hus för mig o Älskling.
Jag är inte så kräsen...

Vad har ni haft för er den här helgen söta ni?
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Hehe jaa exakt :p Vilken fin häst !

2010-01-24 @ 18:21:22
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0