Fortsätter Jag Kommer Jag Bli En Av Dem!

Första träningspasset!!
Man är liiiite mör. Men då får ni faktiskt tänka på att jag inte tränat på.... aldrig på en träningsanläggning :P

Men det roliga är att trots att jag aldrig tränat där förut och inte är van vid gruppträning överhuvudtaget så finns det vissa typer av folk som tränar. Typer som jag som utomstående kan uppfatta.

Typ nummer 1:
Tina med taktkänsla som en skev traktor
Hon får bara inte till det. Att hoppa, spreta med benen och röra armarna i någon form av takt till detta är omöjligt.

Typ nummer 2:
Göran "Jag-vill-egentligen-vara-Friskistränare"
Göran har varit på det här passet med den här tränaren många gånger. För många gånger.
Han klär sig som tränaren, rör sig som tränaren och har samma ansiktsuttryck som tränaren.
Hans högsta önskan är att vara tränaren.

Typ nummer 3:
SnyggStina
Hon har en skitsnygg kropp. Smal med muskler.
Vad hon gör på Friskis&Svettis, annat än att visa upp hur snygg hon är, vet ingen.

Typ nummer 4:
Vältränade Glenn
Glen har gått på varenda pass F&S kan erbjuda.
Han har muskler på alla de rätta ställena. Och han orkar hur mycket som helst.
Han är på tok för vältränad för intensiteten. Men det bryr han sig inte om.
Lite snyggare, lite bättre har ju aldrig skadat.

Känner du igen dig?
Jag är nog Tina.
Men det ska vi ändra på, det är väl därför man går på sånna pass?

Imorgon är det gyminstruktion kl 14.
Längtar!

Puss på söta ni ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

hej, nice blogg !

vad har du för dig??



ska vi följa varandra via bloglovin??

kram??

2010-01-26 @ 22:21:31
URL: http://evalinas.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0