Bryt Ihop Och Kom Igen

Jag är så himla trött på o bo där jag o Älskling bor.
Det är litet, gammalt o ovårdat eftersom vår kära hyresvärd Heimstaden tar ut ockerhyror utan att göra något för dem.
SKÄMS PÅ ER HEIMSTADEN!!

Så jag hade ett brutalt psykbryt idag.
Tårarna rann o allt kändes förjävligt.
Men. Det går ju inte att fortsätta så.
Bryt ihop o kom igen som min gamla ridlärare alltid säger.

Så nu ska jag till IKEA!!
Handla lite småsaker, kanske en liten ny blomma.
För att göra det lite finare o lite lättare att bo här :)
O när vi flyttar kan jag ju ta med de fina sakerna jag köper nu.
Win-Win så att säga.


Så iväg till IKEA!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg! :)

2010-01-16 @ 15:01:02
URL: http://minhugo.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0