Bli Snygg o Smal o Sexig

Oh, vad kul det ska bli!
Ikväll ska jag o Älskling gå till F&S o köpa våra månadskort.
Ska bli så himla skönt o komma i form.
Vill ha en snygg, vältränad kropp som klarar av de påfrestningar jag vill lägga på den.
O då är det en bra idé att träna.

Så vänta bara!
Ni kommer få uppdateringar med jämna mellanrum så ni får se hur det går.
Nu ska jag käka lunch o unna mig ett Desperate Housewifes - break i pluggandet.
Man måste ju få ta en lunchpaus ;)

Vad ska ni göra idag?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nicklas

jag har också frikis kort ska vi träna tillsammans?

2010-01-25 @ 20:22:51
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0