Back on track. Vackrare än någonsin.

Hej söta ni ♥

Tillbaka!
Saknat mig?
Tappade helt lusten att blogga under julen, men nu är den, och jag, tillbaka.
O vet ni vad?
Jag har saknat er!
Alla ni små vilsna själar som ramlat in här i tid o otid.

Så för att inviga det nya året ska jag, istället för att skriva en heeeel krönika med massa onödiga detaljer som ingen kommer förstå något av, lista det bästa från


1. Jag gick från flickvän till fästmö.

Älskar dig min underbara ♥

2. Valborg i Uppsala var lika sinnessjukt roligt som alla påstod.

Söta mig i mina übercoola glajjor.

3. Jag fyllde 20!!

Söta mig igen, något mer prinsessig :)

Som ni ser var 2009 ett förträffligt år.
Men, jag kan ju inte vara nöjd med det. Eller hur?


Så här kommer min "Att göra"-lista inför

♥ Börja träna - Friskis och Svettis ska nog få ordning på det.
♥ Planera bättre - Har köpt en kalender som ska underlätta.
♥ Utvecklas i ridningen - För jag börjar rida igen på lördag.
♥ Bli snällare mot mig själv - Vi dömer aldrig andra lika hårt som oss själva.
♥ Få till den bästa bloggen världen skådat - Krävs lite tid o arbete. Men det löser sig.

Så vad tror ni?
Kan vi göra 2010 till det bästa året hittills?
Ett år med spännande träffar?
Glammiga fester?
Superhett sex?

Men oavsett vad som händer tycker jag att vi lovar oss själva att verkligen leva det här året.
Att göra sådant vi tycker är roligt.
Att på något sätt och på något plan förverkliga oss själva.
Att vi ska tänka tillbaka på 2010 med värme och stolthet istället för att älta våra misstag.
För misstag kommer vi göra. Det kan jag lova.
Men 2010 gör misstagen ingenting, de kommer bara stärka oss.

Så, välkommen 2010!
Se till att bli det bästa jävla året hittills!!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Ja verkligen :D!

2010-01-06 @ 22:22:39
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0